Paramore

Ijji GUNZ: Quest 3
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 KrypticRose

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
KrypticRose



Number of posts : 10
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 2:52 am

Hello guys, I've been in Proven a couple of times but i have been inactive. Also my friend Sylvester told me that Waillord kicked many members so i guess i was in that mix up. Umm yeah well that is about it have fun with the clan wars. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sylvester



Number of posts : 22
Age : 25
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 3:12 am

Very Happy Ivan welcome to Paramore for the 5th? time. Well have fun scrub <333.
Back to top Go down
View user profile
Flavaflavvvv



Number of posts : 77
Age : 25
Registration date : 2008-05-14

PostSubject: Re: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 4:28 am

hey sup
Back to top Go down
View user profile
ParamoreVIII
Paramore Leader


Number of posts : 748
Age : 27
Location : Illa-del-phi-pennsy, thatīs the residency
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 6:15 am

Wb ivan

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/guitarkingdave
KrypticRose



Number of posts : 10
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 3:32 pm

Yeah, umm i guess since Sylvester was playing on my account yesterday, i think he might have got me kicked? from Paramore, i know how he can be sometimes like a egoer so Dave or any other admin if you see me around can i get another invite please?
Back to top Go down
View user profile
Sylvester



Number of posts : 22
Age : 25
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: KrypticRose   Tue Aug 05, 2008 3:34 pm

Wow, you got kicked? Hmm It was probaly that fucking fag Josh. Since i egoed him on my alt he kicked me with my main so he prob kicked you also. W/e not my problem though. Josh you suck dick kthxbai.
Back to top Go down
View user profile
i_great
Paramore Administrator


Number of posts : 57
Age : 25
Location : Great
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: KrypticRose   Wed Aug 06, 2008 3:53 am

yeah slyvester im gonna go ahead and ask u to not start shit with josh kthx
Back to top Go down
View user profile
Sylvester



Number of posts : 22
Age : 25
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: KrypticRose   Wed Aug 06, 2008 3:56 am

Haha, Kay i do it for the fun of it, nothing i say is serious. Lighten up :3.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: KrypticRose   Today at 8:12 pm

Back to top Go down
 
KrypticRose
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Paramore :: Paramore's Main Section :: Welcome to Paramore-
Jump to: